האקוסיסטם הגלובלי שלנו אודות צור קשר

מגדלי קירור למכונות קידוח מנהרות

רקע

רקע לפרויקט התקנת סדרת מגדלי קירור לקירור מכונות קידוח מנהרות

צ'יינה ריילווייז (China Railways), חברת הענק הסינית, הביאה לתל אביב ארבע מכונות דיסק קידוח פרונטלי (TBM - Tunnel Boring Machine) בקוטר המנהרה, לעבודה בו-זמנית בקו רכבת התחתית האדום, כולל מהנדסים, אנשי רכש ופועלים. ה-TBM, שאורכה כשישה מטר, נשלטת מאחור על ידי רכבת שלמה באורך של כ-50 מטר, שהאחראית על פעולתה, התקנת חלקי החיזוק מבטון, פינוי קרקע שנחפרה ועוד. ברכבת יש חפ"ק של כ-10 איש שפועלים שעות רבות במעמקי האדמה. פעילות הקידוח האינטנסיבית יוצרת חום גבוה שלא יכול להתפנות מהמנהרה הצפופה.
  מגדלי קירור למכונות קידוח מנהרות מגדלי קירור למכונות קידוח מנהרות

מטרה

לתכנן, לייצר ולהתקין מחוץ למנהרה מגדלי קירור שיזרימו מים צוננים לזוג מחליפי חום מרכזיים שמותקנים על רכבת הקידוח שבתורם מקבלים חום ממחליפי החום הרבים שמשובצים במוקדי יצור חום במנהרה. [עובדה מעניינת: התברר שמחליפי החום המרכזיים ברכבת הקידוח הם מתוצרת Tranter שאת מוצריה אנו מייצרים ברישיון ומייצגים אותה משנת 1985].

האתגר

יצירת תקשורת אפקטיבית וגישור על פערי התרבות הם תנאי הכרחי לשיתוף פעולה מוצלח.

הניסיון רב השנים שיש לנו בעבודה עם חברות סיניות סייע לנו לפתח יכולת לעבוד עמם במערך רב תרבותי ולהתחשב בנוהלי והרגלי העבודה של עמיתנו הסינים, מה שיצר יעילות שהבטיחה תוצאה שתוכננה מראש על ידי שני הצדדים. התכנון דרש הבהרות טכניות רבות. מצאנו דרכים להביא להבנת הלקוחות הסינים כל פרט קטן של ההצעה שלנו כולל ניתוח משותף של חלופות תכנון רבות ומשטרי עבודה שונים של מתקן כה מורכב כמכונת TBM. האתגר המרכזי היה לספק ציוד אמין ובר קיימא, שיבטיח באופן קריטי קירור ותפקוד של מתקן שערכו עשרות מיליוני דולרים וכל שעת עבודה שלו עולה יותר מעלות מגדל הקירור עצמו.

פתרון הפרויקט

ערכנו סידרת פגישות הנדסיות אישיות שהתנהלו ללא כל בעיות בהבנה בהיבטים ההנדסיים. הצענו סדרת מגדלי קירור מתוצרת Evapco, תאגיד גלובלי מוכר שקרשין-שלו מייצגת בישראל משנת 1998. מגדלי הקירור של Evapco הם בעלי אסמכות בינלאומיות, שהוא סף הכרחי עבור ביטוח פעילות תשתית כה משמעותית, בלוח זמנים קשיח שטומנת בחובה נזקים אפשריים בגובה של מאות מיליונים. Evapco סיפקו לנו מצאי התקנות מגדלי קירור מתוצרתם שקיררו TBM בכריית מנהרות בהרי האלפים ולרכבות תחתית בערים אירופיות רבות. הדבר ששכנע את הסינים לאמץ את עקרון רכש הגומלין, היו כרטיסי הנסיעה בחברת הרכבות שלהם שקנינו בתקופת המו"מ בסין. כשהצגנו להם אותם בפגישה המסכמת, הם חתמו איתנו מניה וביה על חוזה האספקה.

התוצאה

נרכשה סדרת מגדלי קירור ייחודיים מתוצרת Evapco. מגדלי הקירור פועלים כבר מספר שנים מבלי שקיבלנו קריאת שירות כלשהי או שנדרשנו לספק להם חלקי חילוף כלשהם. עד כדי כך התכנון והביצוע שלנו היו מושלמים אל מול המשימה המורכבת. כתוצר לוואי ב-TBM מותקנים מחליפי חום פלטות אסימטריות מתוצרת Tranter שאנו מייצרים במפעלנו ומיומנים במתן שירות להם. הצעתנו למתן שירות לציוד זה באתר על ידי צוות שירות שלנו התקבלה בזכות טכנולוגיית הפלטות האסימטריות Ultraflex, שמאפשרת פעולה ארוכה במיוחד ללא ניקוי מכני וביטלה את הצורך של הלקוח להחזיק מלאי של חלקי חילוף ואת הדאגה למצב שבו יידרש טיפול חירום במחליפי החום – ציוד קריטי בעבודת הכרייה.

לקבלת הצעת מחיר תחרותית
לקבלת הצעת מחיר תחרותיתמלאו פרטיכם בטופס:


    [cocobot]